کارل هاینز رومینیگه، نایب رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم در حال حاضر یکی از بهترین خطوط حمله فوتبال اروپا را در اختیار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با فرارسیدن ایام الله محرم، تعرفه ویژه مکالمه، اینترنت و پیامک ایرانسل برای زائران عتبات عالیات، اعلام شد.
همراه اول با نزدیک شدن به روز عرفه، بسته‌های ویژه رومینگ عراق خود را اعلام کرد.
از گوشه و کنار باشگاه شنیده می‌شود که شرط رومنیگه برای بازگشت به باشگاه، اخراج حمیدزیچ بوده است.
با اعلام رسمی باشگاه بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومنیگه به مدیریت باشگاه بازگشت و به عضویت هیئت سرپرستی باشگاه درآمد.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است جود بلینگام باید یک سال دیگر در دورتموند بماند و الان برای پیوستن به رئال زود است.
احتمال بازگشت کارل هاینز رومنیگه، مرد کهنه کار آلمانی به باشگاه بایرن مونیخ وجود دارد.
در پی افزایش سفرها در طول نوروز و برای تسهیل ارتباطات ایرانسلی‌ها در این ایام، تخفیف‌های ویژه‌ای در تعرفه‌های سرویس رومینگ ایرانسل، برای همه مشترکان اعتباری و دائمی در نظر گرفته شده است.
همراه اول همزمان با شروع فصل سفرهای نوروزی، بسته‌های ویژه رومینگ بین‌الملل خود را برای استفاده مشترکان در سفرهای خارجی معرفی کرد.
کارل هاینتس رومنیگه، نایب‌رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید از رسوایی مالی باشگاه یوونتوس شگفت‌زده شده و مشکلات این تیم را ناشی از همراه شدن با ایده سوپرلیگ می‌داند.
رئیس اجرایی سابق بایرن مونیخ اظهار نظر عجیبی درباره لیونل مسی و باشگاه بارسلونا داشت.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن، در انتخاب بین لیونل مسی و دیگو مارادونا تردید ندارد و گفت که مارادونا بهتر از مسی بود. او برای انتخابش دلیل جالبی هم دارد.
کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، واکنش جالبی به قضیه بارساگیت نشان داد.
رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه ۱۳۹۳ بین اپراتورهای رایتل، همراه اول و ایرانسل برقرار شد. هدف از اجرای طرح رومینگ ملی این بود که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان متعلق به یک اپراتور آنتن نداشت، آنها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند و بدین ترتیب از امکانات شبکه بهره‌مند گردند و ارتباطشان با دیگر مشترکان برقرار باشد.
کارل هاینتس رومنیگه، مدیر سابق بایرن مونیخ، درباره سیاست همیشگی این باشگاه در نقل و انتقالات صحبت کرده و می‌گوید با پول نمی‌توان قهرمانی در چمپیونزلیگ را خرید.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ نسبت به موفقیت تیمش با وجود ناکامی ملی‌پوشان این باشگاه در جام جهانی امیدوار است.
همراه اول با هدف استقبال از فصل جدید مسافرت‌های خارجی و زیارتی، بسته‌های ویژه و تخفیف‌دار اینترنت بین‌المللی رومینگ را طراحی و درگاه‌های خرید را رایگان کرد.
همراه اول همگام با تیم ملی کشورمان، با طراحی «بسته‌های رومینگ ویژه جام جهانی»، و «بسته مکالمه رومینگ» به استقبال برگزاری این رویداد جهانی به میزبانی قطر رفت.
یک سال و نیم پس از رفتن از بایرن مونیخ، کارل هاینس رومینیگه در آستانه بازگشت به این باشگاه است.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، مشتاق بازی فردا برابر بارسلوناست و دوست دارد پیروزی های پر گل اخیر برابر این تیم را تکرار کنند.
در پی حضور گسترده زائران حضرت امام حسین (ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، ایرانسل با به‌روزرسانی پنج بسته‌ اینترنت رومینگ بین‌الملل ویژه اربعین، دو بسته ترکیبی نیز به این منظور معرفی کرد.
در پی حضور گسترده زائران حضرت امام حسین (ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، ایرانسل با به‌روزرسانی پنج بسته‌ اینترنت رومینگ بین‌الملل ویژه اربعین، دو بسته ترکیبی نیز به این منظور معرفی کرد.
ایرانسل که پیش از این دو بسته ویژه اینترنت رومینگ برای زائران اربعین حسینی معرفی کرده بود، از سه بسته رومینگ جدید خود نیز رونمایی کرد.
همراه اول برای ممانعت از مواجهه ناخواسته زائران ایرانی اربعین با هزینه‌های اضافی استفاده اینترنت، مصرف دیتا با تعرفه آزاد را برای تمامی مشترکانی که در کشور عراق حضور دارند غیرفعال کرد.
دبیر کمیته زیرساخت ستاد اربعین گفت: زائران سال‌های گذشته مبلغی را تحت عنوان رومینگ پرداخت می‌کردند اما قرار است که این موضوع برطرف شود و ۴۰ ایستگاه برای تماس رایگان ایجاد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ